הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קריאה רחבה לתורמים של אוניברסיטת קולומביה: הפסיקו לממן את האנטישמיות
הרפובליקנים בבית הנבחרים פנו לכל מי שמזוהה עם המוסד האקדמי ודרשו מהם לנתק כל קשר עם האוניברסיטה שמתירה את דמם של היהודים

הרפובליקנים בבית הנבחרים מזועזעים מהפגנות השנאה האלימות באוניברסיטת קולומביה, ופרסמו פניה פומבית לאלה שתורמים למוסד האקדמי – בדרישה שיפסיקו לממן אותם.

"כחברי קונגרס, אנו קוראים לתורמים ולאנשים המזוהים עם אוניברסיטת קולומביה לגנות את התקריות האנטישמיות המתרחשות בקמפוס של האוניברסיטה, ולמשוך את התרומות והתמיכה במוסד עד שיהיו שינויים משמעותיים בהנהגה, כולל התפטרותה של הנשיאה מינוש שפיק", כתבו הרפובליקנים, בראשות הנציג ממיזורי, אריק ברליסון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

במכתב הפתוח, המחוקקים קראו לתורמים ללכת בעקבות המיליארדר רוברט קראפט, הבעלים של קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס, שמוקדם יותר השבוע הודיע כי הוא מפסיק מיידית את תמיכתו במוסד.

הם הדגישו את החשיבות "לערוך סקירה יסודית של כל המימון לאוניברסיטה ולחקור את הכוחות החיצוניים המשפיעים על הסטודנטים וגורמים להם להשתתף בהפגנות אלימות המכוונות ומפחידות סטודנטים יהודים", וקראו לכל מי שמזוהה עם המוסד לדרוש ביקורת שקופה ויסודית בכל הנוגע לתנועות האנטי-ישראליות בקמפוס.

המכתב מגיע אחרי ימים חשוכים מאוד בהם קמפוס אונ' קולומביה הפך למוקד שנאת יהודים מזעזעת, עם הפגנות אנטישמיות שלא משתמעות לשני פנים.

פעילים פרו-פלסטינים, או יותר נכון אנטי-ישראלים, קראו בקול למותם של חיילים ישראלים והפגינו בגאווה את תמיכתם בארגון הטרור חמאס.

המחאה האלימה באוניברסיטת קולומביה הציתה מחאות דומות במוסדות אקדמיים ברחבי ארצות הברית, כמו באוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון, אוניברסיטת דרום קליפורניה ומכללת הפוליטכניקה בהמבולדט. גם אוניברסיטת טקסס הפכה למוקד הפגנות אנטי-יהודיות, ובכל המוקדים ברחבי ארצות הברית בוצעו מעצרים של מאות מפגינים.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE