הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
זרועות התמנון נחשפות: "סורוס עומד מאחורי מחאות הסטודנטים באמריקה"
לצד סורוס גם משפחת גלמן היהודית מסייעת במימון המחאות האנטי-ישראליות. ההפגנות הלכו ותפסו צורה יותר ויותר אנטישמית וקיצונית ברחבי הקמפוסים באחרונה וכוללים עתה גם סלוגנים נאציים הקוראים להשמדת העם היהודי

ג'ורג' סורוס ואנשי השמאל שלו משלמים לתועמלנים בקולג'ים ברחבי אמריקה.

ההפגנות, שהחלו כשהסטודנטים השתלטו על מדשאת קמפוס מורנינגסייד הייטס של אוניברסיטת קולומביה בשבוע שעבר, צמחו מאז ברחבי ארה"ב.

ערי אוהלים הוקמו בהרווארד, ייל, ברקלי בקליפורניה, אוניברסיטת אוהיו סטייט ואמורי בג'ורג'יה - כולן מאורגנות על ידי סניפים של 'סטודנטים לצדק בפלסטין' (SJP) במימון סורוס.

SJP מומן על ידי רשת עמותות שמומנו בסופו של דבר על ידי סורוס המיליארדר שהודה בראיון לרשת CBS כי בזמן השואה בהיותו נער בהונגריה סייע לנאצים להחרים רכוש יהודי בזהות בדויה - הוא תיאר את החרמת הרכוש למראיין הנדהם - כ"תקופה היפה בחיי".

בשלושה קולג'ים, ההפגנות נדחפו על ידי רדיקלים בשכר שהם "עמיתים" בקבוצה שבמימון סורוס בשם "קמפיין ארה"ב לזכויות פלסטיניות (USCPR).

USCPR מספקת עד 7,800 דולר ל''עמיתי קהילה'' ובין 2,880 ל-3,660 דולר ל"עמיתי קמפוס" בתמורה לשמונה שעות בשבוע בארגון בפעילות במסגרת "קמפיינים בהובלת ארגונים פלסטיניים".

העמיתים מאומנים "לקום אל המהפכה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הארגון הזה קיבל לפחות 300,000 דולרים מ'קרן החברה הפתוחה' של סורוס מאז 2017 ועוד 355,000 דולרים מקרן האחים רוקפלר מאז 2019.

יש לסורוס שלושה "עמיתים" שהפכו לדמויות מרכזיות בתנועת המחאה.

נידה לאפי, היא הנשיאה לשעבר של סניף אוניברסיטת טקסס ל'סטודנטים לצדק בפלסטין', והיא נראתה ביום רביעי במאהל אוניברסיטת טקסס בדאלאס כשהיא נושאת נאום בדרישה לסיים את המלחמה בעזה. לאפי סיימה את לימודיה בשנה שעברה עם תואר בעסקים גלובליים וכעת היא סטודנטית למשפטים באוניברסיטת סאות'רן מתודיסט בדאלאס. בינואר היא נעצרה בגלל חסימת מסלול השיירה של הנשיא ביידן לאחר שהנשיא הגיע לדאלאס להשתתף בהלוויה של חבר הקונגרס ברניס ג'ונסון, מדובר בחבר קונגרס אצלו לאפי התמחתה בעבר.

באוניברסיטת ייל, זהו קרייג בירקהד-מורטון אשר נעצר ביום שני והואשם בהסגת גבול מדרגה ראשונה כאשר הסניף של "צדק למען פלסטין" וארגון "Yalies4Palestine", כבשו את Beinecke Plaza במרכז האוניברסיטה. אותו בירקהד-מורטון - גם מתמחה לשעבר אצל נציג קונגרס דמוקרטי - ג'ון סרבינס ממרילנד.

בעלת הפרופיל הגבוה ביותר מבין העמיתים היא מלאק אפאנה מאוניברסיטת ברקלי, היא נשיאה שותפה של ''ארגון הסטודנטים למשפטים בברקלי למען צדק בפלסטין''.

היא שימשה כדוברת סדרתית במחאה נגד ישראל בקמפוסים.

המזומנים מסורוס וחבריו הם קריטיים להזרמת דם כלכלי בהפגנות.

שלוש קבוצות הקימו את עיר האוהלים במדשאה של קולומביה ביום רביעי שעבר: Students for Justice in Palestine (SJP), Jewish Voice for Peace (JVP) ו-Within our lifetime - כולן זוכות למימון מסורוס.

ב"מאהל הסולידריות בעזה", התלמידים ישנים באוהלים שהוזמנו כנראה מאמזון ונהנים מפיצות, קפה (יקר) מדאנקין דונטס, כריכים חינם בשווי 12.50 דולר מבית Pret a Manger, צ'יפס טורטיה אורגני, ואספקת עוף רוטיסרי בשווי 10 דולרים לחתיכה. סורוס הזרים מיליארדים ל'קרן החברה הפתוחה' שבנו אלכסנדר - שבת זוגו היא הומא עבאדין, עוזרת בכירה של הילרי קלינטון ואשתו לשעבר של הסוטה אנתוני ויינר, מנהלים עתה.

הקבוצות שמקבלות כסף כוללות את 'קול יהודי לשלום', ארגון שמאל קיצוני שתמך במעשי חמאס ב-7 באוקטובר וכינה את הטבח 'ניצחון'.

ארגון זה שמורכב מאוטואנטישמים קיצוניים קיבל בין 2017 ל-2022 כ-650,000 דולרים מ'קרן החברה הפתוחה' של סורוס.

גם משפחה אחרת של עשירים יהודים בשם משפחת גלמן, הכוללת את יורם גלמן, ופליס גלמן, מסייעים לממן מחאות האנטי-ישראליות כפי שדיווח 'הניו יורק פוסט'.

'סטודנטים למען צדק בפלסטין' קיבלו מימון מקרן Sparkplug, עמותה מניו יורק המנוהלת על ידי גלמן ובעלה, יורם.

בניתוח של 'הפוסט' נראה כיצד המזומנים של סורוס וגלמן עשו את דרכם לסטודנטים דרך רשת של עמותות שעוזרות לטשטש את מקור תרומותיהם.

5% לא
95% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE