הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הואשם בנהיגה בשכרות למרות שלא שתה כלל – וגילה שיש לו תסמונת נדירה
בדיקת הינשוף מצאה כי בן ה-40 נוהג עם 0.50 מעל הרמה המותרת. הוא התעקש כי לא צרך שום משקה אלכוהולי, ואחרי שנתיים של בדיקות גילה שהגוף שלו מייצר אלכוהול

תסמונת נדירה ביותר אשר גורמת לגוף לייצר אתנול, כלומר אלכוהול, גרמה לבעיות רבות עבור תושב בלגיה בן 40 – שנעצר באשמת נהיגה בשכרות, על אף שלא שתה אפילו טיפת משקה אלכוהולי.

כתבי האישום שהוגשו נגד בן ה-40 בוטלו לחלוטין, זאת לאחר שהרופאים הוכיחו כי הוא סובל ממצב נדיר הנקרא 'תסמונת מבשלה עצמית', או ABS, אשר גורמת לתסיסה של פחמימות בקיבה ולהעלאת רמות האתנול בדם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

נכון לעכשיו, רק כ-20 אנשים ברחבי העולם אובחנו רשמית עם המצב הרפואי – אבל הרופאים והמדענים מאמינים כי המצב אינו מאובחן כראוי.

הגבר בן ה-40 נעצר באפריל 2022, לאחר שמכשיר הנשיפה קבע רמת אלכוהול של 0.71, כאשר הגבול בבלגיה עומד על 0.22. אגב, זאת לא הייתה הפעם הראשונה שהוא הואשם בנהיגה בשכרות, שכן ב-2019 רישיונו נשלל והוא נקנס, למרות שהוא טען שוב ושוב שלא שתה.

הוא כמובן לא היה מודע כלל לבעיה הרפואית שלו, אבל אחרי המעצר האחרון הוא נלחם בכל כוחו על חפותו.

עורכת הדין של בן ה-40, אנסה ג'סקווירה, אמרה סיפרה ששלושה רופאים בדקו את הלקוח שלה והצליחו לספק ראיות לתסמונת הנדירה, מה שמאוחר יותר הביא את בית המשפט לזכות אותו מאשמה.

סיפור דומה אירע לפני מספר שנים בפלורידה, כאשר מארק מונגיארדו מאסטרו איבד את עבודת ההוראה שלו בגלל שחבריו לעבודה התלוננו שהוא מסריח מאלכוהול. כמו כן, בשנת 2018 הוא הואשם בנהיגה בשכרות למרות שהתעקש שלא שתה כלל. מאוחר יותר, הוא אובחן כחולה ABS.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE