הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעוד מצמרר: בואינג עם 345 נוסעים ב-LAX מקפץ על המסלול - "כמו כדורסל"
כזה דבר לא רואים כל יום, בלשון המעטה. מטוס עמוס אנשי צוות ונוסעים מסוג בואינג 747 של חברת לופטהנזה נכשל בניסיון הנחיתה ומצא עצמו מקפץ מספר פעמים על המסלול בפראות יוצאת דופן בשדה התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס

סרטון מקפיא-דם מתעד את הרגע הדרמטי שבו מטוס בואינג מסוג 747 של חברת לופטהנזה מקפץ על המסלול בשדה התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס במה שנראה כנחיתה קשה שלא הושלמה.

 

צפו:

 

 

טיסה מספר LH 456 יצאה מפרנקפורט ללוס אנג'לס ביום שלישי, ה-23 באפריל בטרם חוותה את התקלה הנדירה.

כ-326 נוסעים ועוד כ-19 אנשי צוות היו על סיפון הבואינג 747-8 באותה עת, כך מסר דובר קבוצת לופטהנזה לערוץ FOX 11.

הספק-נחיתה המדהימה הועברה בשידור חי לצופים ב-YouTube על ידי Airline Videos Live: "הולי-מולי!" קרא מנחה הסטרימינג כשהמטוס קיפץ על המסלול בפראות יוצאת דופן.

"זו הנחיתה הכי קשה שאני חושב שתפסנו אי פעם בשידור שלנו", המשיך הקריין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לאחר ניסיון הנחיתה הכושל הסרטון הראה את המטוס עולה שוב לשמיים. לבסוף המטוס הקיף שנית את שדה התעופה ונחת זמן קצר לאחר מכן.

איש לא נפגע בתקרית.

"לאחר הערכה של צוות תא הטייס, התייעצות עם המחלקה הטכנית באתר ובפרנקפורט, ובדיקה חזותית ראשונית, המטוס טס חזרה לפרנקפורט", מסר דובר קבוצת לופטהנזה.

"שם הוא יעבור בדיקה נוספת".

כידוע, בואינג ניצבת בפני שורת בדיקות שנועדו לבחון את רמת הבטיחות במטוסיה לאחר שרשרת של תקריות אוויר וקרקע מטרידות.

בואינג גם נחקרת על ידי ה-FAA, והקונגרס, תוך שהיא מנסה להתאושש משתי תאונות קטלניות שבהן היו מעורבים מטוסי ה-737 מקס שלה. הראשונה ב-2018 באינדונזיה והשניה ב-2019 באתיופיה. בשתי התאונות נהרגו 346 בני אדם.

עשרות קרובי משפחה של נוסעים שנספו בהתרסקות באתיופיה כבר נפגשו עם פקידי ממשל במשך מספר שעות במהלך יום רביעי השבוע בוושינגטון.

הם ביקשו לפעול להגשת כתב האישום בגין הונאה פלילית כנגד יצרנית המטוסים על ידי קביעה שבואינג הפרה את תנאי ההסדרים שלה, אך יצאו מאוכזבים מהפגישה.

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE