הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כבר יש לכם תוכניות לסופ"ש? פארק המתנפחים הגדול בעולם מגיע לדרום קליפורניה
הפארק הנייד העצום שמציע מגוון אטרקציות מהנות במיוחד לילדים ולהורים כאחד – עם תותחי קצף, מסלולי מכשולים, זירת ספורט ואפילו די.ג'יי ותחרויות – מגיע לשלושה ימים בלבד

פארק המתנפחים הגדול בעולם, The Big Bounce America, מגיע לדרום קליפורניה בסוף השבוע הקרוב ולכם יש הזדמנות לחוויה מהנה לכל המשפחה.

האטרקציה הניידת, שנמצאת כעת בסיבוב ברחבי אמריקה הצפונית כפארק המתנפחים הגדול בעולם עם שמונה אטרקציות מתנפחות ענקיות, תגיעה לאלינגס פארק שבמחוז סנטה ברברה ותהיה פתוחה במשך סוף שבוע אחד בלבד, בין ה-26 עד ה-28 באפריל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אטרקציית הדגל היא המתנפח הגדול בעולם שהורחב לאחרונה וכעת משתרע על פני למעלה מ-2,000 מ"ר, כאשר בפנים תוכלו להנות ממגלשות ענק, בריכות כדורים, קירות טיפוס וכדורסל.

הצבעוניות האינסופית והדמויות המתנפחות הגדולות, כמו גם די.ג'יי שינגן מוזיקה המתאימה לכל הגילאים ותחרויות משחקים - ישלימו את החוויה עבורכם ועבור הילדים שלכם.

וזה ממש לא הכל. הפארק הנייד יביא איתו אטרקציות חדשות כמו OctoBlast – שהוא שילוב מדהים בין מתנפחים למסיבת קצף, שתיקח אתכם להרפתקאה מלאה ביצורי אוקיינוס צבעוניים ותותחי קצף ענקיים.

תהיה גם זירת ספורט מתנפחת בשם Sport Slam, בה תוכלו למצוא הרבה חישוקים, רשתות ושערים עם ציוד ספורט מגוון שיזמין אתכם להתחרות בכיף אחד עם השני. ואם תרצו אתגר גדול יותר, יהיה גם מסלול עם 50 מכשולים שונים בשם The Giant, שבסופו יחכה לכם מפלצת גדולה.

 

 

עוד אטרקציה בשם airSPACE תכניס אתכם לעולם מלא בחייזרים ידידותיים, ספינות חלל ומכתשי ירח הפרוסים על פני שלושה מתנפחים נפרדים.

"אנחנו צריכים יותר כיף בעולם הזה", אמרה נועה ויסניך, מנהלת הסיור של The Big Bounce America.

הכרטיסים, שיספקו לכם גישה של שלוש שעות לאירוע, יחלו ב-22 דולר לאדם. לאטרקציית הדגל, המתנפח הגדול בעולם, תהיה גישה מוגבלת בזמן – אך בשאר המתקנים תוכלו להינות כמה שתרצו במסגרת שלוש השעות.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE