הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"בגלל העלייה באנטישמיות": ברברה סטרייסנד מוציאה שיר חדש
הזמרת והשחקנית היהודיה בת ה-81 ביצעה שיתוף פעולה עם הסדרה החדשה 'המקעקע מאושוויץ', ותוציא בימים הקרובים את השיר שיזכיר כי "אפילו בזמנים האפלים ביותר, האהבה תנצח"

הזמרת והשחקנית ברברה סטריינסד, אחד הנשים היהודיות המפורסמות בעולם, תשחרר בימים הקרובים שיר חדש הנוגע לעלייה המצמררת של האנטישמיות בעולם.

השיר שיקרא Love Will Survive, ישמש לקרדיטים בסיום הסדרה שתשוחרר לטלוויזיה בתחילת חודש מאי, 'המקעקע מאושוויץ'.

הסינגל, שיצא ב-25 באפריל, הוא הראשון שסטריינסד הקליטה עבור סדרת טלוויזיה, והוא הולחן על ידי הנס זימר, שזכה פעמיים  באוסקר, קארה טאלב המועמדת לאמי, וולטר אפנסייף זוכה הגראמי, והמילים נכתבו על ידי צ'רלי מידנייט, שהיה מועמד לגראמי וגלובוס הזהב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בהודעה לעיתונות שפרסמה סטרייסנד, היא כתבה: "בגלל העלייה באנטישמיות ברחבי העולם, רציתי לשיר את 'האהבה תשרוד' כדרך לזכור את ששת מיליון הנשמות שאבדו לפני פחות מ-80 שנה, וגם לומר שאפילו בזמנים האפלים ביותר, כוחה של אהבה יכולה לנצח ולהחזיק מעמד".

'המקעקע מאושוויץ' מבוסס על רומן משנת 2018 מאת הת'ר מוריס, שנכתב בהשראת סיפורה של ניצולת השואה לאלי סוקולב.

הסדרה עוקבת אחר סיפורו של יהודי מסלובקיה במחנה הריכוז אושוויץ, שמצא את עצמו מקעקע את מספרי זיהוי האסירים על זרועות היהודים.

בפברואר האחרון, סטרייסנד בת ה-81 זכתה בפרס מפעל חיים של גילדת שחקני המסך (SAG), ובמעמד קבלת הפרס היא נשאה נאום חזק נגד האנטישמיות.

"אני לא יכולה שלא לחשוב על העבר, על האנשים שבנו את התעשייה הזאת. למרבה האירוניה, אותם אנשים נמלטו מהצרות של עצמם. גברים כמו שמואל געלבפיש ששינה את שמו לסמואל גולדווין, לזר מאיר ששינה את שמו ללואי ברט מאייר, וארבעת האחים וונסקולזר – שהפכו לאחים וורנר".

"כולם נמלטו מהדעות הקדומות שעמדו בפניהם במזרח אירופה, פשוט רק בגלל הדת שלהם. וגם הם היו חולמים, כמו כולנו כאן הלילה. ועכשיו אני חולמת על עולם שבו דעות קדומות כאלה הן נחלת העבר".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE