הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"חסרת בית וענייה": בתה של אילהאן עומאר הושעתה ממכללה בעלות 90 אלף דולר לשנה בגלל הפגנות נגד ישראל
בת ה-21 חשפה כי היא פונתה ממעונות הדיור בקמפוס וכי נאסר עליה להשתמש בחדר האוכל בעקבות המחאה נגד ישראל - עתה היא מתלוננת שאין לה כסף, אוכל ושהיא הומלסית

בתה המיוחסת של נציגת מינסוטה האנטישמית אילהאן עומאר טוענת באופן מדהים שהיא חסרת בית ואינה יכולה להשיג אוכל לאחר שנבעטה ממעונותיה היוקרתיים העולים בסך 90,000 דולרים לשנה ב'ברנרד קולג'' בעקבות מעצרה בהפגנות נגד ישראל בשבוע שעבר בקמפוס של אוניברסיטת קולומביה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ישרא הירסי, בת ה-21, וקומץ סטודנטים נוספים הושעו לאחר שהיו בין יותר מ-100 המפגינים שנאזקו ונגררו בשל סירובם להתפנות ממאהל באוניברסיטת קולומביה ביום חמישי שעבר.

"הייתי קצת תזזיתית, כאילו, איפה אני הולכת לישון? לאן אני הולכת?" היא ייבבה ל-Teen Vogue לאחר שנודע לה שהיא פונתה מהמעונות שבקמפוס ונאסר עליה להשתמש בחדר האוכל.

"וגם כל ה-s-t שלי נזרק באקראי. זה די נורא", אמרה התלמידה המושפלת שעדיין נתמכת על ידי אמה הדמוקרטית, החברה "בחוליה", שאמרה שהיא "גאה מאוד" בבתה.

"יש לי ארבע חולצות, שני זוגות מכנסיים," התלוננה.

"אני לא יודעת מתי אוכל לחזור הביתה, ואני לא יודעת אם אי פעם אצליח".

הירסי, שחברה בקבוצת הסטודנטים האנטי-ישראלית אפרטהייד דיוסט, כבר קיבלה הודעה על השעייתה מוקדם ביום חמישי - שעות לפני שמשטרת ניו יורק נקראה לעצור מפגינים ולסייע בפירוק מאהל המחאה האנטי-ישראלי.

מנהלי ברנרד החלו תחילה להזהיר את תלמידיהם ביום רביעי שהם מסתכנים בהשעיה אם לא יתפנו.

כאשר הירסי ביקשה עזרה מהאוניברסיטה לאחר שיצאה מהכלא בחמישי, היא לא זכתה למענה.

"שלחתי להם דוא"ל, 'היי, אני סומכת על הקמפוס לארוחות שלי, אני סומכת על תוכנית האוכל שלי' והם השיבו,"את יכולה לבוא לקחת שקית ארוזה מראש של אוכל, 48 שעות אחרי שהושעתי", אמרה למגזין.

בהתייחס למעצרה, הירסי אמרה שהיא הוחזקה במשך כשמונה שעות.

"הייתי קשורה באזיקים במשך כשבע שעות ולא שוחררתי עד לאחר בערך שמונה", הוסיפה.

במקומות אחרים היא התלוננה גם על כך שהנשיאה לורה רוזנברי, נקטה עמדה נוקשה כלפי הסטודנטים.

 

7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE