הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעוד מצמרר מלב סן דייגו: עבריין נמלט ניסה לחטוף ילד קטן מול עיני ההורים
המשפחה חגגה את פתיחת בית העסק החדש שלהם – אך הערב הפך במהרה לטראומתי במיוחד, כאשר עבריין מורשע בן 38 תפס את בן ה-8 וניסה להימלט איתו

חגיגה משפחתית פרטית בקליפורניה הפכה לסיוט גדול, כאשר ההורים השמחים חזו במו עיניהם בגבר בן 38 מנסה לחטוף את בנם בן ה-8.

התקרית אירעה ב-22 במרץ בסביבות השעהה 8:00 בערב, בזמן שהמשפחה חגגה את פתיחת מעדנייה חדשה בסן דייגו בשם Newport Quick Stop Liquor and Deli.

לפתע, אדם מבוגר שמאוחר יותר זוהה בשם כריסטופר אהרון היגינבוטהם, הגיע למעדנייה החדשה והתנהג באופן מוזר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אבי ושל הילד, אדריאן וילנואבה, סיפר לערוץ החדשות המקומי CBS8 כי אותו אדם נכנס לחנות שלוש פעמים באותו הערב. בפעם השלישית, בן ה-38 פשוט תפס את הילד בן ה-8 ששיחק על המדרכה ואמר: "זה הבן שלי, זה הבן שלי".

וילנואבה, שעמד ממש מולו והיה המום לחלוטין ממה שקורה, סיפר: "דחפתי אותו. אמרתי, 'לא, הוא לא הבן שלך', ואז ניסיתי לשחרר אותו. האיש תפס את הילד שלי והתחיל לברוח לכיוון הרחוב".

מאבטחים של כמה עסקים סמוכים וגם חברי קהילה, ראו את המתרחש ברחובות העיר שלהם ומיד התערבו. הם הצליחו לתפוס את היגינבוטהם וריסנו אותו עד שהמשטרה הגיעה.

 

 

היגינבוטהם נעצר, אבל וילנואבה – אב לארבעה ילדים, החליט בהתחלה שלא להגיש כתב אישום מכיוון שהוא ריחם על האיש שזה הרגע ניסה לחטוף את בנו.

"הוא אמר כל הזמן שהוא מתגעגע למשפחה שלו, והנחתי שיש לו טראומה משפחתית", סיפר וילנואבה.

אבל מאוחר יותר נודע שבן ה-38 הוא עבריין נמלט המבוקש על ידי הרשויות, עם היסטוריה של הרשעות רבות הכוללות תקיפה עם נשק קטלני, מה שגרם לאבא לשנות את דעתו.

"הבנתי עד כמה האירוע חמור... היום זה היה הילד שלי, מחר זה יכול להיות ילד אחר, אז זו הסיבה שהגשתי כתב אישום. אני רוצה להגן על כל ילד. יש אנשים רעים ברחובות, ואני לא רוצה שזה יקרה לאף אחד אחר", אמר.

בהמשך הראיון, האבא נזכר בפחד: "לא היה לי אכפת אם היה לו נשק או משהו אחר, רק ניסיתי להציל את הבן שלי", והוסיף כי בנו היה בטראומה ממה שקרה לו: "ראיתי אותו עם עיניים דומעות, הוא ראה את אמא שלו והתחיל ממש לבכות, זה היה נורא".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE